HAFTANIN TAKIMI: UTAH JAZZ

DOSYA KONUSU: ALL STAR 2021

 

YAZAN: EŞREF YİĞİT TONBİL


    

NBA’de bu sezonun belki de en çok tartışılan konusu All-Star Hafta sonu. Sezon başında yapılmaması planlanan All-Star maçının 7 Mart tarihinde Atlanta da yapılacağı duyuruldu. Bende bu hafta dosya konusu olarak 2021 All-Star hafta sonu hakkında görüşlerimi paylaşmak istedim.

 

Biz NBA fanları olarak NBA sezonu boyunca beklediğimiz belli başlı tarihler ve organizasyonlar vardır. Bunlardan biri de All Star hafta sonu. Üç gün boyunca yapılan yarışmalar ve maçlar aslında bizi de stresten uzaklaştırıyor ve eğlendiriyor. Ben şahsen bu sene All Star maçının yapılmasını çok isterim. Bildiğimiz gibi insanlar pandemiden dolayı evdeler, televizyon izleyerek veya oyun oynayarak zaman geçiriyorlar. All Star Hafta sonu da bizler için 3 günü kapsayacak bir eğlence olacak fakat oyuncular bu şekilde düşünmüyor. Salonların boş olması nedeniyle All Star maçına yeterince odaklanamayacakları ve sezon arasının çok kısa olduğu için yeterli enerjiye sahip olmadıkları görüşündeler. Bu tepkiyi sporcular arasında ilk olarak Lebron James verdi. Lebron biliyorsunuz ki bu konularda genellikle ilk açıklamayı yapıp yolu açan kişi oluyor ve arkasından çoğu sporcu destek verici açıklamalarda bulunuyor. Sizler için oyuncuların All Star Hafta sonu hakkında yaptıkları yorumları derledim:



LEBRON JAMES: “Bu yılki organizasyon için ne enerjim var ne de heyecanım. Neden oynadığımızı bile anlamıyorum. Çok kısa bir hazırlık dönemi geçirdik, 71 gün. Sonrasında da hemen sezon başladı. Sezon başında All Star olmayacağı söylendi ve bundan hepimiz mutlu olduk. Beş günlük bir ara bile hepimiz için iyi olacaktı. Ancak şimdi All-Star’ı düzenlemeye karar verdiler. Açıkçası bundan pek memnun değiliz. Oyuncular birliği ve lig anlaşmaya vardı. Bu benim elimde değil. Seçilirsem orada olacağım. Fiziksel olarak orada bulunsam bile zihinsel olarak bu mümkün değil.”


GİANNİS ANTETOKOUNMPO: “Lebron All-Star maçı için hiç heyecanı ve enerjisi olmadığını söylemişti. Ben de tamamen aynıyım. Cidden, şu anda All Star maçı umurumda değil… hiç kafaya takamam. Ben ailemi görmek istiyorum.”


JAMES HARDEN: “Bazı diğer oyuncularla aynı fikirdeyim… bir virüsü yatıştırmaya çalışırken böyle bir maç düzenleniyor. Sebebinin ne olduğunu biliyorum. Lakin özellikle böyle yoğun bir takvimde, oyuncuları sanki buna zorluyorlarmış gibi geliyor. Sezonun kendisi zaten oldukça yorucu, hafta içinde çok maç yapıyoruz. Bana kalırsa All Star molası biraz rahatlamak, ailelerimizle beraber vakit geçirmek ve basketboldan biraz uzaklaşmak içindi.”


DE’AARON FOX: “Dürüst olmak gerekirse, bunun aptalca olduğunu düşünüyorum. Eğer normal maçlarda maske takıp tüm bunları yapıyorsak, All Star maçını geri getirmenin ne anlamı var? Ama para böyle bir şey işte.”


KAWHİ LEONARD: “Bu noktada olayın ne olduğunu ve neden oynadığımızı biliyoruz. Ortada büyük bir para söz konusu. Sağlığa nazaran paraya öncelik veriliyor gibi. Ama şu anda pandemi olmasına rağmen birçok protokol uygulanıyor ve maçlarda da oynuyoruz zaten. Bu yüzden beni pek şaşırtmadı.


KEMBA WALKER: “Lebron’a katılıyorum. Kendisi akıllı bir adamdır ve uzun süredir de ligde bulunuyor. Lider vasıflı biri ve söylediği birçok şey de doğrudur.”


Sizce All Star hafta sonu yapılmalı mı? Görüşleriniz neler?



Yorumlar

Yorum Gönder